desbloquear um iphone  T Mobile united kingdon

ola gostaria de um codigo de desbloqueia do meu aparelho da inglaterra

IMEI: xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dispositivo: iPhone 5 S APLLE

Operador de origem: T-MOBILE

País: Inglaterra

por favor me ajudem

13 replies

Userlevel 6
Badge +14

Hey there and thanks for posting.

You'll want to take a look at our Unlock your mobile wireless device page. There are some requirements you'll need to meet before the phone can be unlocked. If you meet all the requirements, you can contact our Customer Care team to put in the unlock request.

so funciona com android o meu e ios  nao tenho o numero anterior de telefone da tmobile

ola, eu já atendo os requisitos necessários para desbloquear meu iPhone 6 Plus e ate agora nada de meu aparelho desbloquear. Peço que PELO AMOR DE DEUS você me ajude! Meu imei é 355877064124482. O aparelho vai fazer 2 anos que foi comprado com um plano com vocêa. Isso já chega a ser uma falta de respeito com o cliente. Outras operadoras não complicam tanto para liberar um simples código de desbloqueio de operadora. Aguardo o retorno. Se preferir me mande um e-mail: *************@hotmail.com , por favor,, estou no aguardo a mais de um ano!

Ese dispositivo ha sido bloqueado porque fue reportado como robado o no ha sido pagado. Sólo el propietario original puede ponerse en contacto con T-Mobile para que se desbloquee.

IMEI STATUS CHECK

Your device is blocked and will not work on T-Mobile’s network. If you think this is an error, please call Customer Care at 1-877-453-1304.

Também necessito de um código de desbloqueio urgente para meu iphone 6.

IMEI xxxxxxxxxxxxxxx

Olá Junior, Conseguiu desbloquear seu aparelho?

GOSTARIA DE DESBLOQUEAR MEU TELEFONE POIS COMPREI NA BESTBUY SEM VINCULO COM A OPERADORA, E O MESMO ENCONTRA SE BLOQUEADO E NÃO POSSUO CHIP DA TMOBILE, IMEI: xxxxxxxxxxxxxxxx

hello me too I need unlock my iPhone 8.

My Imei: xxxxxxxxxxxxxxxxx.  I try following the FAQ but I need one cell number and I haven't.

Please I need help.

i'd like to receive  unlock code on my iphone 6 plus my IMEI xxxxxxxxxxx i have been using this iphone for 2 years without any problems, and when I restored it it blocked.

i will await your reply.

Tabajara Dias

Userlevel 4
Badge +9

Hey there! This is a community forum and no one here can access your account which is required to request an unlock for your phone.  You will need to reach out yo T-Mobile through 611, the Message Us link on this page, or T-Force via Facebook or Twitter.

Userlevel 4
Badge +9

estou usando um tradutor para escrever isso, então perdoe se for difícil de entender. você precisará entrar em contato com o t-mobile para solicitar seu desbloqueio, mas se você não for um cliente, ele não o fará.

Reply